Service Procedure

Γενικά Έγγραφα

Βήματα Διαδικασίας Επιστροφής - DOA

Πληροφορίες και βήματα σχετικά με την διαδικασία επιστροφών και DOA

Έντυπο Αναφοράς Βλάβης

Έντυπο Αναφοράς Βλάβης
 

Πληροφορίες Εγγύησης ανα κατηγορία

Περίοδος Εγγύησης Accessories

Πληροφορίες για τις περιόδους εγγύησης των προϊόντων accessories

Εγγυήσεις Service - DOA | Wearables

Πληροφορίες σχετικά με την διαδικασία service για προϊόντα Wearables

Εγγυήσεις Service - DOA | Smart Home & Connectivity

Πληροφορίες σχετικά με την διαδικασία service για προϊόντα Smart Home & Connectivity

Εγγυήσεις Service - DOA | Dects - Τηλεφωνία

Πληροφορίες σχετικά με την διαδικασία service για προϊόντα Dects - Τηλεφωνία

Εγγυήσεις Service - DOA | E-Mobility

Πληροφορίες σχετικά με την διαδικασία service για προϊόντα E-Mobility

Εγγυήσεις Service - DOA | Gaming

Πληροφορίες σχετικά με την διαδικασία service για προϊόντα Gaming
 

Πληροφορίες Εγγύησης ανα brand

Εγγυήσεις Service - DOA | General

Πληροφορίες σχετικά με την διαδικασία service για προϊόντα Riversong, Baseus, Vivid και brands χωρίς αυτόνομη διαδικασία service

Εγγυήσεις Service - DOA | Apple & Accessories

Πληροφορίες σχετικά με την διαδικασία service για προϊόντα Apple

Εγγυήσεις Service - DOA | JBL

Πληροφορίες σχετικά με την διαδικασία service για προϊόντα JBL

Εγγυήσεις Service - DOA | Sony Consoles

Πληροφορίες σχετικά με την διαδικασία service για προϊόντα Sony (Consoles - Playstation)

Εγγυήσεις Service - DOA | Samsung

Πληροφορίες σχετικά με την διαδικασία service για προϊόντα Samsung

Εγγυήσεις Service - DOA | TCL

Πληροφορίες σχετικά με την διαδικασία service για προϊόντα TCL

Εγγυήσεις Service - DOA | Huawei

Πληροφορίες σχετικά με την διαδικασία service για προϊόντα Huawei

Εγγυήσεις Service - DOA | Xiaomi - Redmi

Πληροφορίες σχετικά με την διαδικασία service για προϊόντα Xiaomi - Redmi

Εγγυήσεις Service - DOA | Sencor

Πληροφορίες σχετικά με την διαδικασία service για προϊόντα Sencor