Η Carrefour ξεκίνησε τη λειτουργία της στην Ελλάδα με το άνοιγμα των πρώτων καταστημάτων
Δίκτυο 30 καταστημάτων Carrefour, 5 διαφορετικών τύπων, τους επόμενους μήνες.
Η Carrefour ξεκίνησε επίσημα τη νέα εποχή της παρουσίας της στην Ελλάδα, με το άνοιγμα των 5 πρώτων καταστημάτων της, τα οποία βρίσκονται ήδη σε λειτουργία από τον Απρίλιο.
Η πρώτη φάση ανάπτυξης του δικτύου καταστημάτων της Carrefour, προβλέπει την έναρξη λειτουργίας καταστημάτων στην περιφέρεια, με έμφαση στις τουριστικές περιοχές, έχοντας ήδη εγκαινιάσει 2 καταστήματα στην Ζάκυνθο και 3 καταστήματα στην Χαλκιδική, ενώ έχει δρομολογηθεί, το άμεσο επόμενο διάστημα, η δημιουργία 7 ακόμη καταστημάτων, σε περιοχές με έντονη τουριστική κίνηση, όπως η Σαντορίνη.
Παράλληλα με το πλάνο ανάπτυξης του δικτύου στην περιφέρεια, κατασκευάζεται το πρώτο μεγάλο κατάστημα της Αθήνας, το οποίο θα ξεκινήσει τη λειτουργία του, έως τον προσεχή Σεπτέμβριο, σηματοδοτώντας τη διεύρυνση του δικτύου της Carrefour στα αστικά κέντρα.
Με στόχο τη δημιουργία 30 καταστημάτων συνολικά, τους επόμενους μήνες, το δίκτυο καταστημάτων της Carrefour θα περιλαμβάνει 5 διαφορετικούς τύπους, ανάλογα με τα δεδομένα και τις ιδιαίτερες συνθήκες της κάθε τοπικής αγοράς, συμπεριλαμβανομένου και του Carrefour Flash 10/10, του πλέον καινοτόμου τύπου καταστήματος που θα εγκαινιαστεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα.
Το Carrefour Flash 10/10, είναι ένα τύπος πλήρως αυτοματοποιημένων καταστημάτων, μικρής επιφάνειας, τα οποία η Carrefour δημιουργεί εντός των αστικών κέντρων, με βασικό χαρακτηριστικό την έλλειψη ταμείων και τη δυνατότητα που δίνεται στον πελάτη να εξυπηρετείται γρήγορα, ακολουθώντας τη φιλοσοφία 10/10, «10 δευτερόλεπτα για να ψωνίσετε και 10 δευτερόλεπτα για να πληρώσετε». To Flash 10/10 προσφέρει μια απρόσκοπτη εμπειρία αγορών, χωρίς αναμονές, με τους πελάτες να εισέρχονται και να εξέρχονται από το κατάστημα χωρίς να χρειάζεται να περάσουν από κάποια πύλη και χωρίς να χρησιμοποιούν το ταμείο, αφού η πληρωμή γίνεται αυτόματα και σχεδόν στιγμιαία κατά τη διάρκεια των αγορών τους.
Εκτός από το καινοτόμο Carrefour Flash 10/10, η εταιρεία δημιουργεί 4 ακόμη, βασικούς τύπους καταστημάτων, τα Carrefour Market, μεγάλης επιφάνειας καταστήματα σε πόλεις και αγροτικές περιοχές που προσφέρουν μια μεγάλη γκάμα φρέσκων και τοπικών προϊόντων, τα Carrefour Bio, τα οποία προσφέρουν 100% βιολογικά και οικολογικά προϊόντα, τα Carrefour Express, super market με χαρακτήρα convenience stores τα οποία θα βρίσκονται σε γειτονιές και μάλιστα θα λειτουργούν με διευρυμένο ωράριο, όπως συμβαίνει και με τα mini markets και τα SUPECO convenience-discount stores, έναν τύπο υπερ-καταστήματος που παρέχει προϊόντα υψηλής ποιότητας στις καλύτερες τιμές της αγοράς, που θα δημιουργηθούν στις εισόδους των μεγάλων αστικών κέντρων.
“Υλοποιούμε ένα δυναμικό πλάνο δημιουργίας ενός δικτύου καταστημάτων, με διαφορετικά χαρακτηριστικά, τα οποία προσαρμόζονται πλήρως στις ανάγκες της κάθε τοπικής και υπερτοπικής αγοράς. Με το άνοιγμα των πρώτων καταστημάτων μας, ξεκινήσαμε επίσημα τη νέα εποχή της Carrefour στην Ελλάδα, με στόχο να προσφέρουμε στους καταναλωτές ποιοτικά προϊόντα, στις πλέον ανταγωνιστικές τιμές. Σε λίγους μήνες θα βρίσκονται σε λειτουργία όλοι οι τύποι καταστημάτων μας, τόσο στα αστικά κέντρα όσο και στην περιφέρεια, συμπεριλαμβανομένων των τουριστικών περιοχών που αποτέλεσαν και την πρώτη φάση υλοποίησης του στρατηγικού μας πλάνου”, σημειώνει ο Βασίλης Στασινούλιας, CEO της Carrefour στην Ελλάδα.
Τα δίκτυο καταστημάτων της Carrefour αναπτύσσεται με τη μέθοδο franchise, από την Globalsat – Teleunicom, η οποία και ανέλαβε, μετά από σχετική συμφωνία με τη γαλλική εταιρεία, την επάνοδο της Carrefour στην Ελληνική αγορά.
Η Globalsat – Teleunicom είναι μια από τις πλέον αναπτυσσόμενες εταιρείες στην Ελλάδα και ηγετικός όμιλος στην αντιπροσωπεία και διάθεση ηλεκτρονικών και τεχνολογικών προϊόντων και υπηρεσιών, έχοντας ήδη αποκλειστικές συνεργασίες διανομής και πώλησης στην ελληνική και κυπριακή αγορά, προϊόντων κορυφαίων εταιρειών όπως οι Samsung, Huawei, Sony, Lenovo, Sencor, TCL κ.α. H Globalsat – Teleunicom, τα τελευταία χρόνια, έχει σχεδιάσει και υλοποιεί ένα στρατηγικό πλάνο διεύρυνσης των δραστηριοτήτων της σε νέες, δυναμικές αγορές. Σε αυτό το πλαίσιο έχει αναλάβει την εμπορία και ανάπτυξη του δικτύου ταχυφορτιστών Blink στην Ελλάδα, ενώ υλοποιεί την ανάπτυξη και την επαναλειτουργία των καταστημάτων Carrefour στην ελληνική αγορά.